Visitors

Pengenalan

My photo
Sebuah gedung online yang memasarkan pelbagai jenis produk yang dapat menjamin kebahagiaan hubungan berumahtangga berkekalan sepanjang hayat.

Mahukah anda terus kelihatan hebat di mata orang dengan penampilan macho anda TETAPI Hakikat Sebenarnya Anda Sentiasa TEWAS di ranjang? Rugilah lelaki jika... bersusah payah mendapatkan isteri yang cantik seperti model dengan kos perbelanjaan perkahwinan mencecah puluhan ribu ringgit, tetapi anda gagal menikmati sepenuhnya faedah dari pelaburan tersebut. Isteri bagaikan ladang...bajaklah ia sepuasnya!

Rugilah lelaki jika... bersusah payah mendapatkan isteri yang cantik seperti model dengan kos perbelanjaan perkahwinan mencecah puluhan ribu ringgit, tetapi anda gagal menikmati sepenuhnya faedah dari pelaburan tersebut. Isteri bagaikan ladang...bajaklah ia sepuasnya!

Inilah realitinya keadaan suami isteri yang bermasalah seksual di mana setiap orang terlepas pandang. Masing-masing malu dan segan untuk berbincang bagi mencari jalan penyelesaian.Tanpa sedar bahawa nafkah BATIN suami dan isteri juga perlu diberikan perhatian.

" Tahukah Anda bahawa terdapat ramai lelaki hanya mampu bertahan KURANG DARI 10 MINIT SAHAJA ketika zakar berada di dalam faraj MALAH ada juga yang kurang dari SEMINIT... "

" Apakah Produk Terbaik & Selamat yang harus diambil untuk menangani masalah Pancut Awal anda Dengan Cara Paling Mudah, Semudah 1-2-3...?"

Ya..Mahligai Cekaro akan membantu anda dalam merealisasikan impian anda.Berbagai produk kami sediakan.


Sunday, March 15, 2009

AYUZIP V-GIN CAFE


KEISTIMEWAAN:

- Minuman tenaga untuk wanita

  • -Mengandungi UBI BIDADARI PUTIH,KACIP FATIMAH, AKAR SERAPAT dan MANJAKANI yang berfungsi merawat masalah seksual wanita

-Mengetatkan VAGINA

-Membantu mengatasi masalah KEPUTIHAN dan KEGATALAN.

-Boleh melegakan SENGUGUT.

-Menstabilkan hormon wanita

-Meningkatkan ghairah SEKSUAL wanita.

CARA GUNA

Minum 1 paket 2 kali sehari sebelum atau selepas makan.campurkan ayuzip v-gin cafe di dalam 200ml air panas atau suam.kacau dan minum.amalkan setiap pagi dan malam untuk mendapatkan kesan yang cepat.

HARGA

S/M

: RM39.90


S/S

: RM42.00

No comments:

Post a Comment